Sony Cyber-Shot DSC-W630
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : ابوالفضل
سونی سایبرشات W630 مدل دیگری از دوربین‌های کامپکت ارزان قیمت سری سایبرشات این شرکت می‌باشد که از نظر امکانات داخلی شباهت بسیار زیادی با W670 دارد. با این حال لنز W630 کاملا سریع تر است و ظاهری متفاوت با وزنی سبک تر دارد. این دوربین هم مجهز به سنسور تصویر 16.1 مگاپیکسلی Super HAD CCD، توانایی ضبط ویدیویی HD، لرزش گیر اپتیکال تصویر Steady Shot و نمایشگر 2.7 اینچی می‌باشد و مناسب افرادی است که به دوربینی با قیمت مناسب، همیشه همراه و با این ویژگی‌ها احتیاج دارند. در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: دوربین فشرده و کوچک - وزن بدون باتری و کارت حافظه 100 گرم و با باتری و کارت حافظه 116 گرم
مشخصات حسگر و تصویر: حسگر Super HAD CCD با کیفیت 16.1 مگاپیکسل - اندازه 1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
فیلم: ابعاد HD - سرعت 30 فریم بر ثانیه
لنز: 25-125 میلیمتر - بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر - لرزشگیر تصویر - زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
عکسبرداری: سرعت شاتر از 1/1600 ثانیه تا 2 ثانیه - ایزو اتوماتیک و 80 و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 و 3200 - فلاش داخلی با برد 3.7 متر - تکنولوژی تشخیص چهره - تکنولوژی تشخیص لبخند
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230,400 پیکسل - Live View
سایر مشخصات: ذخیره بر روی کارت حافظه SD, SDHC, SDXC, Memory Stick Duo - باتری یون لیتیوم استاندارد
نام ها ديگر : Sony Cyber-Shot W630
Sony Cyber-Shot DSC-W630
:: نقد و بررسی Sony Cyber-Shot DSC-W630
همانطور که گفتیم، W630 دوربینی کاملا کوچک، سبک، جیبی و خوش ساخت است که از امکاناتی بسیار خوب را ارائه می‌دهد. این دوربین از نظر مشخصات فنی شباهت خیلی زیادی با دوربین W670 دارد، با این تفاوت که W630 مجهز به لنزی با توانایی زوم کمتر ولی سریع تر است. این دو دوربین از نظر ظاهری نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند و در کل W630 کمی جمع و جورتر است. به هر صورت همانطور که گفتیم، سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی Super HAD CCD توانایی گرفتن عکس هایی بسیار با کیفیت را در شرایط نوری خوب دارد. به دلیل رزولوشن بالایی که این سنسور ارائه می‌دهد، جزئیات می‌توانند با تفکیکی بسیار عالی ثبت شوند. برای عکاسی هم دیگر نیازی نیست که نگران تنظیمات دوربین باشید، کافیست که آن را بر روی مود عکاسی Intelligent Auto یا اتوماتیک هوشمند قرار دهید، دوربین را به سوی سوژه نشانه بروید، دکمه‌ی شاتر را بفشارید تا سپس دوربین خود همه‌ی تنظیمات نوردهی و دیگر پارامترها را بر روی بهترین مقادیر تنظیم کند تا با کیفیت ترین عکس بدست آید. این دوربین در ضمن توانایی فیلم برداری HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را هم دارد که برای دوربینی در این سطح قیمت عالیست. بدین ترتیب شما علاوه بر دوربین عکاسی، دارای یک دوربین فیلم برداری خیلی خوب و با کیفیت بالا نیز خواهید بود.

اما همانطور که گفتیم، تفاوت اصلی دوربین W630 با W670 در لنز بسیار عالی W630 است. با اینکه لنز آن به جای توانایی زوم 6 برابر، توانایی زوم 5 برابر را دارد، ولی کمینه‌ی نسبت کانونی لنز W630 در حالت واید فقط f/2.6 می‌باشد که برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف عالیست. بدین ترتیب قابلیت‌های عکاسی در شب W630 بهتر از W670 است. این در حالیست که این لنز فواصل کانونی 25-125 میلی متر را هم پوشش می‌دهد که مقداری وایدتر است و در یک کادر و یک عکس می‌توانید تصویر یک چشم انداز گسترده‌ی طبیعی را ثبت کنید. همچنین همانطور که گفتیم این دوربین مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر Steady Shot می‌باشد که باعث می‌شود دیگر نگران تار شدن عکس به دلیل لرزش دست خود نباشید.

این دوربین مجهز به نمایشگر 2.7 اینچی با رزولوشن 230,000 پیکسل می‌باشد که هم سایز و هم رزولوشن کاملا استاندارد و خوب هستند. همچنین امکانات دیگر چون باتری قابل شارژ لیتیوم-یونی، پورت PictBridge، پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی SD/SDHC/Memory Stick و موجود بودن در رنگ‌های مختلف را نیز باید به آن افزود.
به هر صورت همانطور که گفتیم، W630 مدل دیگری از دوربین‌های کامپکت ارزان قیمت سونی می‌باشد که امکانات و کیفیتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد و عملکرد لنز آن در شرایط نوری ضعیف نیز فوق العاده است. بنابراین اگر به دنبال دوربینی با این ویژگی‌ها هستید، W630 گزینه‌ی مناسبی است.
نقد و بررسی Sony Cyber-Shot DSC-W630
:: نقاط قوت و ضعف

ابعاد بسیار کوچک، وزن سبک، طراحی زیبا و مستحکم
بهره گیری از سنسور تصویر با رزولوشن بسیار بالای 16 مگاپیکسل
توانایی ضبط ویدیویی 720p HD
بهره گیری از امکانات مختلف و پیشرفته برای عکاسی اتوماتیک
لنز واید 25 میلی متر با توانایی زوم 5 برابر و کمینه‌ی نسبت کانونی f/2.6 مناسب برای عکاسی در شب
بهره گیری از لرزش گیر اپتیکال تصویر Steady Shot
:: مدلهای مشابه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 24401
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1